Scrisoare pentru Mos Craciun

Draga Mosule,
Craciunul acesta si in anul viitor doresc fericire si caldura in suflete tuturor.
Mie vreau sa-mi aduci inspiratie, sa termin odata albumul, Cristinei Aston Martin-ul ala de care tot ti-am povestit, lui Vladut un feat. cu Q-Bert, lui Bufu multa multa bere, lui Mosu o gramada de vointa si de chef de rep, lu’ Danez albumul pe piata, lui Kafu multa inspiratie si rabdare la masterizarea albumului de care ti-am zis ca vreau sa-l termin, lui Mastah orice alta masina inafara de Matiz, Alinei si lui Radu nu trebuie sa le aduci nimic…ei au tot.
Deasemenea, lui Raul un dj (sa nu-l tot ia pe al meu 🙂 ), lui Piele multa sanatate si putini prosti prin preajma si lui Biddo masini profitabile:)
Si inca ceva: anul 2008 fiind an electoral, da-le te rog minte tuturor romanilor, ajuta-i sa voteze cu cap, poate asa scapam de scursori precum Tariceanu, Gusa, Vosganian, Nastase, Iliescu etc. la conducerea tarii.
Si mai da-le mosule minte romanilor si ajuta-i sa nu mai ridice in slavi drogatii si sa-i numeasca sportivii anului.
Nu cer mult, nu?

Ionut.

p.s. Cel mai mult si mai mult in 2008 imi doresc sa aud urmatoarea fraza:
“Neamul Ghetto Dac loveste din nou!”

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a comment